ich weiss dass es euch gibt! wo habt ihr euch versteckt?
keine angst ihr müsst nicht mit mir go käffele, wenn ihr euch meldet, ich bin bloss neugierig.![]()
ich weiss dass es euch gibt! wo habt ihr euch versteckt?
keine angst ihr müsst nicht mit mir go käffele, wenn ihr euch meldet, ich bin bloss neugierig.![]()
und ich erst
obwohl das mit dem käffele gar keine schlechte idee wär![]()
jeee het sich doch öpper gfunde!
wohär sind dir denn genau? ich chume usem schöne baselbiet und verbring mini wuchenände regelmässig z winti.
nochdäm jo d'österricher scho ihres träffe gha händ, chönemer jo au eis veraastalte. wenns bi uns drei blibt, wirds wohl au nid sunderlich ufwändig![]()
Nimue schrieb:
jeee het sich doch öpper gfunde!
wohär sind dir denn genau? ich chume usem schöne baselbiet und verbring mini wuchenände regelmässig z winti.
nochdäm jo d'österricher scho ihres träffe gha händ, chönemer jo au eis veraastalte. wenns bi uns drei blibt, wirds wohl au nid sunderlich ufwändig![]()
Haaach, mehr davon... ichdiese Sprache
![]()
Seit ich nicht mehr nach Davos fahre bin ich allerdings etwas aus der Übung und vermisse es sehr!
ja, also ich wohne in dübi. wänn du ja immer wieder z'winti bisch, chöntet mer das träffe ja z'züri mache. aber es sind doch sicher no meh us dä schwiiz da, oder? chammer nöd vorstelle, dass es nur mir drü sind...![]()
bi vo BÄRN. :hurra
öppe hoffentlech simer nid nume z`dritt us dr schwyz. Wär ja e mega-blämü wenns schwyz-wyt nüme drü BJ gäb....![]()
naja, sowohl uf züri wie au uf bärn hani 50 min mitem zug :D
ich han au scho in anderne forene chli wärbig gmacht, aber es het sich anschinend niemer do ane verirrt. findi au mega schad. es macht doch sooo spass![]()
ich liebe den dialekt von euch schweizern!!!- und auch zürich ---- wieder nach zürich maggggggggggggggggg
![]()
diese Sprache ist der Hammer! Und sagt bescheid, wann euer Züri-Treffen ist, eine Reise in diese coole Stadt lohnt sich immer!![]()
schon mal im blassen mondlicht mit dem teufel getanzt?!
Hoi Zäme!
Ig bi ou SchwizerinUm genau ds si, bini Bärnerin!
Schöns Tägli aune zäme und es liebs Grüessli
@nimue: merci de no viumau für d "henna-hilf" gester, es isch super usecho, gfaut mir MEGA! wirde se sicher nur no so färbe!!
Ich kriech Angst
![]()
Ich bin auch aus der Schweiz!!![]()
Wisst ihr anderen Schweizerinnen zufällig eine Internetseite wo man sich NK und Henna bestellen kann??![]()
leider nicht, ich gehe immer zu unseren nördlichen nachbarn. dort haben sie so riiieeesige einkaufshäuser in denen man DM, reformhaus und bioladen auf einem fleck findet. in der schweiz habe ich keine so gute n alternativen gefunden und auch zum bestellennix anständiges...![]()
achja - be welcome![]()
herzlich willkommen![]()
![]()
nein, leider nicht. ich kenn halt nur reformhäuser. aber die beratungen sind meistens so schlecht und soooo unterschiedlich, dass ich mich schon selber informieren muss. viele sachen bekommt aber auch in der apotheke, wie z.b. ätherische öle...
Hallo zäma
do isch no a Schwiizeri! A Bündnergrind wo scho sit bald zwenzi Joohr in Züri läbt, wills halt eifach a vielsitigi Stadt isch mit viila Möglichkaita.
LG Pentasilea
La vita è bella
Ja, hier! Ich komme aus dem Solothurner Mittelland.
Hallo Wetterhexli! D'Schwiizer-Fraktion nimmt ja langsam zue!![]()
Und ich bi au us de Schwiz
@black_crx: Bin zwangsläufig au schwer am Natur-DK sueche (üsi Drogerie da hät genau nüt!) Jetzt hani gad uf de Homepage vum "Müller Reformhaus vital Shop" gseh, dass die i de Reformhüser schins au e relativs guets Agebot a NK händ, muen morn mal bi üs verbiiluege.
![]()
Penta: ou nei, do würdi aber liebr im Büdnerland wohne als in Züri. Leider muessi vilicht uf zuri go studiere, denn muessi wohrschili au zügle. Aber ebe, als Baslerin wirdis wohl nid liicht haaDefür isch de Bündner Dialäkt (oder isches nur dä vo Chur?) absolut genial. Könnt Stunde zuelose!
m-m: wohär bisch du denn? Z Basel kenni en guete Lade, und z Bärn hat mer d Black au en lade Zeigt, wo me relativ vil NK überchunnt. Im Reformhus z Basel händs nid wirklich vil NK...
Ächt? Z Basel häts en guete Lade?! Sofort zeige!Zitat von Nimue
![]()
Ich wohn zwar i de Nöchi vu Züri, bin aber relativ oft z Basel und extrem froh, wänni da nü na all die Läde dursueche muen[Bruche aber eigentlich "nu" NK-AMU]
PS: Kei Angst, als Baslerin z Züri isch weniger schlimm als als Zürcherin (bin zwar eeeigentlich kei Zürcherin, aber trotzdem mit dere tolle Zürischnuure "gsägnet"und wird natürli immer gad als Zürcherin abgstämpflet) z Basel
![]()
Bim Theater unte hets en Lade wo "oekoladen" heisst. Döt hets an MU Lavera, Logona, Sante, und Hauschka. Muesch bim "Angry Monk" iine, das isch en art Kaffi, aber inne hets denn au es paar läde.
Mir Fallt d "Zürischnurre" gar nüm uf, bin früehner oft in Züri gsy und han au vil Kollege gha dört. Jetz Bini Oft z Winti, bi mim Schatz, aber är und sini WG kollege sind alli usem Thurgau, was eidütig schlimmer isch als Zürischnurre. Aber ich glaub der gärn, dass es Als "Zürcherin" in Basel müehsam chan sy.![]()
Zitat von Nimue
![]()
De Lade isch Mo-Fr offe, oder? (bin morn sowieso z Basel und es isch zimmli dringend wäg em MU, chum mer extrem komisch vor ohni mis Mascara, Kajal und e/s *seufz*)
Ui, Thurgau *schauder*, das isch tatsächlich schlimmer als Züri, ghöri aber zum Glück nü ganz so oft. Defür dörfi mer tagtäglich SG-Dialekt alose, isch au nü schön
![]()
@ nimue, also i glauba dia ZürcherInna sind gar nid so doof zu da BaslerInna, das isch doch a alta Zopf! Dia sind doch a fanga so multikulti (vo Afrika bis Zentralasia) do könns doch nid eu Baslerinnen diskriminiara![]()
Abgsee davo, Züri isch dia gröscht Bündnergmeind, do fühlsch di fascht via im Bündnerland.
Es git do sogar dr eint oder andari Biolada mit NK. I kenna sogar eina wos au Sacha bstelland, wenns dia nid an Lager händ![]()
Do i würklich vu Khur kumma, nämands mi öppa hoch mit am Khuchikäschtli und am Scarnuz, zum todlacha![]()
![]()
![]()
LG Pentasilea
La vita è bella
Ig ha grad entdeckt, dass öisi Dorfdrogerie doch tatsächlech Hauschka-Kosmetik und no anderi NK-Marke hett. Nume leider hani churz drufabe erfahre, dass die de Lade müesse zuemache, will är nümm rentiert. Es isch doch zum Uusflippe. Me chönnt meine, mir läbe i dr Wüeschti.
Ich möchte gerne mal nachfragen, was denn die Schweizerinnen unter euch so für Kosmetik nehmen, da es ja bei uns ziemlich beschränkt ist (mit der Auswahl)und das meiste auch ziemlich teuer! Lg.![]()
Geändert von Rosenstrauss (18.12.2008 um 15:25 Uhr)
Ich möchte gerne mal nachfragen, was denn die Schweizerinnen unter euch so für Kosmetik nehmen, da es ja bei uns ziemlich beschgränkt ist(mit der Auswahl)und das meiste auch noch ziemlich teuer!
Geht ihr auch gerne mal über die Grenze oder Bestellt ihr auch in Deutschland? Lg. (((((( Die oben geschriebene Post hat es vorher nicht angenommen, bitte ignorieren)))))))) habs noch nicht so im Griff!!
ich war oft in deutschland (DM in weil am rhein) oder habe kosmetik aus Naturkosmetikläden benutzt...NK ist in der Schweiz nicht signifikant teurer als in Deutschland, finde ich. Abgesehen von den Eigenmarken halt...