Hallo,
weiss zufaellig jemand die genauen Inhaltsstoffe von dem Korres Shampoo Aloe & Seifenkraut / Aloe & Soapwort?
Bin ja immer noch auf der Suche nach einem richtig milden Shampoo ohne irgendwelchen "fiesen" Tenside + da bin ich auf dieses gestossen+ wuerde es evt. gerne bestellen. An Inhaltsstoffen hab ich jedoch nur diese Infos:
A neutral-pH shampoo for frequent use that contains a cleansing combination of mild detergents and conditioning agents of natural origin. Great toning and regenerating properties. It moisturises and protects hair and scalp skin. Perfect for children and delicate hair as it contains no mineral oil and is Silicone free while being enriched with active plant extracts.
Product Ingredients:
Active Aloe - Moisturising, antioxidant, soothing
Soapwort - Natural detergent, tonic
Provitamin B5 - Long-lasting hydration, reduces rate of splitting, boosts hair body, increases hair tensile strength, enhances hair sheen
Wheat proteins - Moisturising
Vitamin F - Enhances hair sheen
Ich kauf halt ungern die Katze im Sack und wuerd gern wissen, ob da nicht noch irgendwas "verstecktes" drin ist.. Silikone und Mineraloel soll ja schon mal nicht drin sein.
Das Shampoo wuerde so um die 9 EUR kosten, was ich noch halbwegs ok finde..
Hat irgendjemand von euch das Shampoo schon probiert + kann mir mit den INCI weiterhelfen? Schon mal viiiielen Dank!