Philyra
du koast obba scheeee reima, hoast des auf Arbeit glernt ? .....i seh a nix loss mos Liacht hold o
hoast heid früah a dei Karala kratza miassa ?
Philyra
du koast obba scheeee reima, hoast des auf Arbeit glernt ? .....i seh a nix loss mos Liacht hold o
hoast heid früah a dei Karala kratza miassa ?
Servus, corallchen!
Goi, des is schee
Na, des ko i so, des hob i net lerna miassn!
Ja freilich hob i a kratzn miassn. Saukältn verreggte!
Liacht bleibt o!
Niemand lebt ohne Mängel. Wir sind Menschen, keine Engel.
Liebe Grüße, Philyra.
Ihres Zeichens jendellsche Fee des luxuriösen Heißgetränks & felsensteinsche Drachenbespaßerin
ma Doldi hod a kratza miassa i nad i foahr doch Starba inda friah fiarn is moas a zkoald
hoasd dei scho olle beinannd ? nua no 6 Wocha gähh
Liacht imma no o!
Na hob i no net. Is a imma a bisserl schwierig, weil i ja für mein Bruada a imma no mitdenga derf!
Liacht bleibt o
Liebe Grüße, Philyra.
Ihres Zeichens jendellsche Fee des luxuriösen Heißgetränks & felsensteinsche Drachenbespaßerin
der Lummbemensch soll si selba woas übbaleng, der Saubuah ....i hoff dua schuachsd dir dann selbsd a schee deuers Gschengg für di aus .....des homma bei uans obgschoffd, mei Bruada kriachd nix un i o ned
Liacht dauao
etza is wech .....moch mi o moi vom Oacka Philyra, muass no wos du.......bis boild un imma schee eipacka bei der Saukäld
Liacht etza aus
?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????
Ich mach mal an ...
jo mei Philyra, schau o woas ma wiadda ogstelld hoam spül ma morrn aufd Arbeid an Ibasetza
Ayla, das war bayrisch
Licht aus
Ok ....
Licht an wia guat, dos i Bayrisch ko
Licht wieder aus
Humor ist die Fähigkeit, im Leben mit Gegenwind zu segeln. (Günter Pfitzmann)
Schick sie doch mal vorbei, ein bisschen Sonne fehlt immer (Anmerkung der Übersetzung: Toll! Jetzt reimt sichs nimmer!)
Bis sie kommt die Maus, bleibt das Licht nicht aus!
Und weil es sonst hier keiner kann, mach ich das Licht auch wieder an!
Du kannst aber schön reimen, hast du das auf der Arbeit gelernt?
Ich seh auch nichts, lassen wir das Licht halt an.
Hast du heute früh auch dein Auto abkratzen müssen?
Gell, das ist schön
Nein, das kann ich so, das hab ich nicht lernen müssen!
Aber sicher hab ich auch kratzen müssen. Mistige Kälte, mistige!
Mein Sohn hat auch kratzen müssen. Ich nicht, ich fahr doch Straßenbahn in der Früh. Für den Roller ist es mir zu kalt.
Hast du deine Geschenke schon alle beieinander? Das sind nur noch 6 Wochen, gell!
Nein, habe ich noch nicht. Das ist immer etwas schwierig, weil ich ja für meinen Bruder auch immer noch mitdenken darf!
Unglaublich, der Bengel soll sich selber etwas überlegen. Ich hoffe du suchst dir dann selber auch ein schön teures Geschenk für dich aus. Wir haben das bei uns abgeschafft, mein Bruder bekommt nichst und ich auch nicht.
Jetzt ist sie weg. Ich mach mich dann auch mal auf den Weg, Philyra. Ich muss auch noch etwas tun, bis bald. Und immer schön warm anziehen bei der Kälte!
Ja sagglzement! Warum mussn eingli immer i die Sauorbat macha? Hättscht fei scho soiba übersetzn kenna! Du bisch ma vll a trutschn, a verreggte! Imma ois auf die gloana kwampatn mitm huizfuaß!
Ja Sapperlott, warum muss eigentlich immer ich die Drecksarbeit erledigen? Das hättest du ruhig selbst tun können! (-> Hier beliebiges Schimpfwort einsetzen, das den Unmut darüber äußert, die vorher genannte Drecksarbeit erledigen zu müssen und sich auf die Arbeitsmoral der Vorrednerin bezieht) Immer müssen alles die kleinen Dicken mit dem Holzfuß erledigen!
Die Spion lesn hoid a immer mit! Wird ma leider net vermein kenna!
Licht wieder an! Hier ists mir zu dunkel!
Geändert von Philyra (16.11.2011 um 10:21 Uhr)
Liebe Grüße, Philyra.
Do leggs di nieda Philyra Resbäggd do gwinnsd an erschda plotz hoasd jo a mehra Zeid wi i, wi ma seng dut .........
heid hob i a mei Karala krazza miassa un im Radio homs gsogd das boild Schnee kimmd
Süßmatz
Liacht bleibd o
A du kosd mi doch gern hom! Bloß weil i schnoia schreibn ko, hab i no lang net mehra zeit!
Danksche fürn Pokoi! (Scho wieda a graffl mehra des rumsteht und eistaubt!)
Schnee wär ja schee, aba net wenn wieda oi nimmer Audo foahrn kenne bloß weil 5 Schneefloggn obagfoin san! Do kennt i imma ausrastn!
Ayla, für die Zukunft, laut vorlesen hilft dabei bayrisch zu verstehen
Liebe Grüße, Philyra.
dann hoild ned do nemin Pokoi hoild widda mid un schenggan da Süßmatz ...... abba di wird a gnuch Graffl hom...........
des is iberall so mit di Audofoarer a in Undafrangge, imma beim erschda Schnee gaod gornixma
so Philyra, sigsdes, i muas schon wiadda los, hoasd doch mera Zeid wi i un wenn di ayla obi kiammd, iabasetz s wiada gäh !!!
Pfiat di Philyra bis di Dooch
Liacht imma no o
Ja gschaug moi, obn d'Siaßmatz braucha ko! Wenn net griagn da Hund, dann hod der wenigstns an scheana Drinknapf!
Da kennst aba a echt moana dia hom zum erstn moi Schnee gseng so wie die sich do ostoin!
Bis die dooch, Corallchen!
Und immer schee fleißig sei, gell!
Licht bleibt an
Liebe Grüße, Philyra.
Super - danke für die Übersetzung.Eigentlich wollte ich jetzt das Licht ausmachen und zu Bett gehen - aber jetzt habe ich sooooo gelacht und bin so wach, jetzt bleibt das Licht an!!
(Karala !!)
Und nun machen wir aber das Licht aus.
Ja, Ihr seid richtig fleissige Bienchen - kann noch anblieben - Sonne ist noch nicht da - "graue Nebel wallen und der Herbst beginnt" (fällt mir nur so gerade ein).
Lizzy, Du gehst wahrscheinlich schon fast wieder zu Bett und düs gleich erst los ...
Licht bleibt an
Liebe Grüße, Philyra.
na, s Liacht loss ma aus, i bin no ned gscheid woch hab nach da Abeit nomoi gschofa
Also, jetzt ist es richtig dunkel und ich mach das Licht AN. SOO.
Hee, die Sonne lacht !! Schlaft Ihr noch alle .... ich mach dann mal das Licht wieder aus ...
Ich hoffe, Ihr versteht noch hochdeutsch ...
verstehen wir noch Ayla
ich mach das Licht aber wieder an, muss aufhängen..........
Aber es ist ganz schön schwierig!
Licht bleibt an
Liebe Grüße, Philyra.
Ich mache das Licht wieder aus. Dieser Tag war einfach grauselig...
Ich bin sooooo wütend - Licht an !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ich mach mal wieder aus ...
Licht an, hast du dich wieder beruhigt Ayla?
Nein - aber ich mach wieder aus, es ist hier hell und neblig, man braucht aber kein Licht!
*reinschleich* Licht anknips und wieder *rausschleich* ...........ich seh nix mehr Ayla
Coralla, war echt schon zappenduster hier
Liebe Grüße von Schildi
Schildkröte hab mich nur reingeschlichen weil Ayla immer noch wütend ist
Licht bleibt an
muss gleich was gehen, da brauch ich das Licht
OK - Licht bleibt an - vielleicht könntet Ihr ja, wenn Ihr mit Kochen und so fertig seid - 'ne Kerze anzünden??
Licht aus, ich bin müde.