Hallo ihr Lieben
Ich mach das Licht mal wieder an
Hallo ihr Lieben
Ich mach das Licht mal wieder an
Niemand lebt ohne Mängel. Wir sind Menschen, keine Engel.
Liebe Grüße, Philyra.
Ihres Zeichens jendellsche Fee des luxuriösen Heißgetränks & felsensteinsche Drachenbespaßerin
Licht aus, Coralla warsu zu späääät
Liebe Grüße, Philyra.
Ihres Zeichens jendellsche Fee des luxuriösen Heißgetränks & felsensteinsche Drachenbespaßerin
Bin doch immer am langsamsten hier mit der lahmen 2000 Leitung!! an
Aus, Mei im Frangaländle gahts hoit no it so schnoi
Liebe Grüße, Philyra.
AN, da hoast Recht, dat lahme Ding recht mich echt auf.
Aus, sui i da moi a lange Leidung ins frangaländle aufibaua?
Liebe Grüße, Philyra.
AN, willst mit a Bagger odanzt kuamma?? noa, i muss da mol was ändern lossa demnäscht, des geat so neda.
AUS, ja i kimm dann mit dia Bagga und buidoaza und dann werd gwerklt (I hob mer grad vorgstoit wia des jetzat oaner lesn dadat der der scheana Sproch net mächtig is, wahrscheinlich a so wia wennsd a boarische Sms überd mitteilungszentroi ans delefon schicka dadatst und da des dann ohearst
Liebe Grüße, Philyra.
AN, so sans die Bayern mi a moacha hoid imma a gehoima Gschiss draus. Unsa gehoimsprocha.
AUS, ne im Ernst des muasst mal mocha, wennst Zeit und Lust host, des heart sie o wia ausairdisch Mei Mum hot friara no koa han-dy-koi-schnur ghätt und dann hob i ira hoit iabas Telefon a sms gschriam die hot a weil braucht bis se den sinn ghot hobt
Liebe Grüße, Philyra.
AN, des kenn i o mit mei Mudda, die steid sie o on muss heit ehra zum schoffa gea, leida mir sann uns die Toag jo wiada, gehh pfird di Gott Philyra
AUS, ne sie hat jetzt eins *lach* und kommt auch klar Ja, mir seng uns wiada, gonz sicha Pfiadigott, scheene Beierin Ciao Corallchen
Liebe Grüße, Philyra.
wird schon langsam dunkel, Licht an
Mit leerem Kopf lässt sichs leichter nicken...
Sie schleichen sich auf leisen Pfoten in dein Herz um es nie mehr zu verlassen.
AUS
Lustig, Bayrisch, versteh i a...is bissl wie wienerisch
hi dans biste schon zuhuse oder ochbim büro......aus
sorry an
Wie lustig mit den Dialekten. So So Dans du verstehst es also! da miassa mir jo obacht geb woas mer verzapfer. und aus
AN selbst in Bayern ists schon dunkel...
AUS, jo mei. Recht haste ist dunkel.
AN, jo mei, do mache mer des Lamperl nohamol oh.
Humor ist die Fähigkeit, im Leben mit Gegenwind zu segeln. (Günter Pfitzmann)
Und ich machs wieada aus
@Dans, ja, dass manche österreichische Mundarten dem Bayrischen sehr ähnlich sind is mir auch schon aufgefallen Nur so bestimmte feststehende Begriffe unterscheiden sich manchmal sehr Da muss ich dann immer ausm Satzzusammenhang erraten
@Corallchen: Stimmt jetzt dürf mer nimmer über die Österreicher lästern
Liebe Grüße, Philyra.
Muss arbeiten. Licht AN.
Ach des muss ich auch Yulivee Aber ohne Licht lässt sichs besser schlafen, also wieder AUS
Liebe Grüße, Philyra.
An, da ich sehe das man hier bayrisch lernen kann
Liebe Grüße von Rose
Aus, genug gelernt Sonst haben wir hier bald zu viele Spione
Hallo Rosenstolz!
Liebe Grüße, Philyra.
Immernoch bei der Arbeit... AN, Chef kommt gleich vorbei...
Aus Ich auch, yulivee
Liebe Grüße, Philyra.
AN, ei sowas, jeder spricht jetzt bayrisch wie cool.
AUS, Philyra, du wirst doch nicht etwa arbeiten auf der Arbeit??
AN, doch, ab und an soll des auch mal vorkommen, kleiner Frechdachs! Gibs a neie gschichtn vom Maxl?
Jo, mir machn jetza no an Fortbildungskursus "Boarisch für Ofängr und Zuagroaste
Liebe Grüße, Philyra.
AUS, a noa giabd nix neies vom Maxl, der is zur Zeit oanständich. Uns verstan doch eh jeder, habis Gfuihl.
AN, ach schod... jetza hob i mi scho a so drauf gfreit, dass a moi wiada wos luschtigs zum verzöin gibt vom Maxl dann is der hundling auf oamoi brav.. sagglzemend...
Des glaub i allerdings a Ach a wurscht, hams was zum locha
Liebe Grüße, Philyra.
Aus, jo mei i konn a nix dafür. Wenns wos neies giabd vom Maxl bischd di erst di ichs verzoin dua. do kiamd scho no wos, kenn nan jo den Sauhaufa.
An, dann is ja guat, wenn i da exlusivrechte hob am Maxl seim schabernack (Max und Moritz machten beide, als sie lebten keine Freude ) Da kimmt imma moi wiada woas Ach ja, kennst du eigentlich an Fredl Fesl?
Liebe Grüße, Philyra.
Aus,hab grad ma schnell gegoogelt. den kenn ich net schau heut abend mir ma genauer an, weil ich scho wieder muss. Bis bald wieder Philyra
AN, für alle die das gleiche Problem haben, wie Corallchen: Fredl Fesl Preiss'n Jodler, Bibel Gstanzl, Der Saubärgrunzer
Ich wünsch euch viel Spaß beim Hören
Liebe Grüße, Philyra.
aus...sonne blendet genug
An, gar net war lizzy, unser büro is dafür auf der falschen Seite
Liebe Grüße, Philyra.
aus.....ich bin zuhause........